Solutii call center pentru afaceri de orice tip

Solutii call center pentru afaceri de orice tip

Orice corporatie care actioneaza pe zona de retail (produse sau servicii) foloseste servicii de call center si tot mai multe IMM-uri au preluat acest trend datorita eficientei sale. Nu conteaza domeniul de activitate in sine, nici nisa abordata, cert este ca daca ai sau tintesti categorii mari de clienti, solutiile de tip call center sau contact center pot creste semnificativ performanta si pot evita anumite probleme ce s-ar traduce in pierderi (chiar si prin lipsa unor contracte).

Solutiile de call center pot fi extrem de utile nu doar pe segmentul B2C, cat si pe zona B2B, in conditiile in care exista atat de multe companii pe piata, iar persoanele juridice au si mai multa nevoie de consiliere si rezolvarea problemelor tehnice sau comerciale cu maxima urgenta. Un client de tip companie poate schimba furnizorul de servicii pentru simplul motiv ca nu functioneaza comunicarea de tip relatii clienti.

Gratie serviciilor de call center, in primul rand este conservat / protejat portofoliul actual de clienti, un portofoliu obtinut cu siguranta prin eforturi mari de marketing si promovare (deci eforturi financiare). In acelasi timp, companii de call center precum Best call ofera solutii complexe si pentru stimularea vanzarilor, de exemplu prin reactivarea unor clienti mai vechi, prin activarea unor lead-uri obtinute prin departamentele de promovare si marketing sau chiar prin comunicarea unor oferte pentru extra-servicii ce pot fi contractate de clientii existenti.

La partea de apeluri InBound, ne referim la gestionare numere verzi, info line si customer support: "Iti oferim posibilitatea de a oferi in permanenta informatii despre produsele si serviciile companiei tale si totodata o modalitate eficienta de a gestiona fluxul apelurilor efectuate catre compania ta, maximizand fluiditatea si randamentul vanzarilor, totodata reducand timpul de asteptare in apeluri", se precizeaza pe bestcall.ro.

In ceea ce priveste capitolul de servicii de tip apeluri OutBound, ne referim la telesales, telemarketing si sondaje cu privire la satisfactia clientilor sau cu alte obiective, chiar cercetare de piata. Se pot derula campanii publicitare, se pot fluidiza relatiile cu clientii existenti, se poate consulta portofoliul de consumatori pentru a afla pareri despre produse si servicii oferite, chiar si pareri despre produse sau servicii aflate in plan de lansare viitoare. In acelasi timp, se poate actiona pentru partea de loializare, cu actiuni de fidelizare post-vanzare initiala.



Cum te poate ajuta o firma de curatenie atunci cand ai proprietati pe care le inchiriezi
Cum te poate ajuta o firma de curatenie atunci cand ai proprietati pe care le inchiriezi

Tot mai multe persoane aleg sa investeasca in sectorul imobiliar, considerand ca o astfel de investitie ofera randamente bune pe termen lung, cu riscuri extrem de mici in comparatie cu alte ...

Utilizarea de generatoare in cazul unitatilor de cazare
Utilizarea de generatoare in cazul unitatilor de cazare

Hotelurile, pensiunile, motelurile si vilele turistice ar trebui sa ia in calcul cumpararea unui generator, daca nu au facut-o deja (caz in care, in timp, pot sa faca un upgrade spre ...

Blogurile de turism atrag multi vizitatori
Blogurile de turism atrag multi vizitatori

Exista foarte multe bloguri in tara noastra, iar cele legate de turism si calatorii sunt printre cele mai populare. Si asta pentru ca fiecare dintre noi isi doreste sa aiba vacante ...

Lacatusi mecanici pentru hoteluri si pensiuni, non stop
Lacatusi mecanici pentru hoteluri si pensiuni, non stop

Daca aveti o afacere in domeniul turismului, o unitate de cazare de orice fel (hotel, motel, hostel, pensiune, vila turistica, apartamente in regim hotelier), atunci stiti cat de mult conteaza toate ...

Inchirieri in Bucuresti - termen lung sau regim hotelier
Inchirieri in Bucuresti - termen lung sau regim hotelier

Cei care cumpara un apartament in Bucuresti pentru a-l inchiria mai departe si pentru a obtine astfel venituri au doua variante: inchiriere pe termen lung sau inchiriere in regim hotelier. In ...

Reparatii usi pentru orice tip de afacere
Reparatii usi pentru orice tip de afacere

Cei care cauta instructiuni pentru reparatii usi si deblocari usi pe cont propriu ar fi mai bine sa caute direct firme de specialitate, lacatusi mecanici autorizati, capabili sa intervina corect si ...

Lacatus mecanic autorizat - pentru locuinte, dar si pentru HoReCa
Lacatus mecanic autorizat - pentru locuinte, dar si pentru HoReCa

Cand ne referim la reparatii usi, in principal ne gandim la reparatii usi in mediul rezidential - usi de acces in locuinte, usi interioare in case si apartamente. Uzura este insa ...

Cu o strategie seo de succes, hotelurile si pensiunile pot avea incasari mai mari
Cu o strategie seo de succes, hotelurile si pensiunile pot avea incasari mai mari

Se vorbeste mult despre seo in mediul online, insa in horeca si turism sunt inca destul de putine unitati care aplica o strategie corecta si complexa in acest sens. Metodele de ...

Deseurile, mediul inconjurator si turismul in Romania
Deseurile, mediul inconjurator si turismul in Romania

Multe zone turistice din tara noastra sunt apreciate inclusiv de turistii straini tocmai pentru ca respectivele cadre naturale au fost foarte putin influentate de dezvoltarea societatii. Astfel, inca exista zone naturale ...

Cum sa dezvolti un business in mediul rural, imbinand turismul cu agricultura
Cum sa dezvolti un business in mediul rural, imbinand turismul cu agricultura

In cele mai multe zone din mediul rural, oportunitatile de business sunt extrem de limitate. Insa in cele mai multe locuri o afacere in agricultura sau turism nu poate sa nu ...