Restaurante Oro Toro by OSHO in Mega Mall si Baneasa Shopping City

Restaurante Oro Toro by OSHO in Mega Mall si Baneasa Shopping City

Luna aceasta, lantul de restaurante Oro Toro by OSHO deschide doua noi locatii in doua centre comerciale din Bucuresti – Mega Mall, la jumatatea lunii mai, si Baneasa Shopping City, la finalul lunii mai. Pana la sfarsitul anului, Oro Toro by OSHO anunta extinderea si in alte zone ale Bucurestiului, dar si in afara acestuia, in marile orase ale tarii.

Oro Toro by OSHO este prezent in toate zonele principale ale Bucurestiului, avand trei locatii deschise in Centrul Vechi (restaurant si terasa), AFI Palace Cotroceni, Promenada Mall, si doua in curs de inaugurare, in Mega Mall (Arena Nationala) si Baneasa Shopping Center.

Ca orice poveste de succes, Oro Toro by OSHO a inceput din dorinta de a oferi o experienta plina de savoare clientilor sai - sub forma unui rasfat culinar accesibil tuturor gurmanzilor, dar si printr-un program de entertainment variat si mereu surprinzator, care sa satisfaca toate gusturile iubitorilor de distractie.

Avand experienta, traditia si aprecierea clientilor castigate cu OSHO, un brand deja devenit celebru, care a lansat in urma cu patru ani un concept unic in Bucuresti, si anume deschiderea primului restaurant cu macelarie proprie, managementul OSHO a decis ca savoarea carnii de vita de calitate nu trebuie sa fie un lux, ci un deliciu accesibil tuturor iubitorilor de steak-uri si burgeri, indiferent de venituri sau zona.

Reputatia castigata de OSHO si Oro Toro by OSHO in randul publicului, insa, nu este deloc intamplatoare. Ea se datoreaza calitatii superioare a carnii de vita importata din tari precum SUA, Irlanda, Noua Zeelanda, Uruguay, Italia sau Franta, si, in special, taieturilor realizate de cei trei macelari ai restaurantului OSHO Primaverii, formati in Germania si Spania.

Ca atare, toate preparatele pe baza de carne de vita din meniurile restaurantelor OSHO si Oro Toro by OSHO sunt realizate cu carne maturata, portionata si preparata exclusive in-house, in cadrul macelariei proprii.

Oro Toro by OSHO pune la dispozitia clientilor sai un meniu bogat, ce cuprinde: selectie de steak-uri (Delmonico Steak, Ribeye Steak, New York Steak, Porterhouse Steak), o mare varietate de burgeri, printre care si faimosul Black Angus Beef, dar si salate, sandwich-uri si alte preparate. In locatiile din cadrul mall-urilor, clientii beneficiaza de aceeasi calitate a carnii ca in restaurantele din Centrul Vechi sau Primaverii, dar cu un service rapid



Utilaje, echipamente si accesorii horeca de ultima generatie, pentru afaceri de succes
Utilaje, echipamente si accesorii horeca de ultima generatie, pentru afaceri de succes

Dupa afacerile din comert, cele din horeca sunt probabil in topul popularitatii in zona de business din Romania. Includem aici atat partea de hoteluri, pensiuni si alte unitati turistice, cat mai ...

Cum sa alegi un restaurant pentru nunta
Cum sa alegi un restaurant pentru nunta

Alegerea unui restaurant / a unei sali de evenimente pentru nunta nu este deloc o misiune simpla. In orasul tau (sau in cel in care iti propui sa organizezi acest eveniment ...

Cheesy Bites Remix - un nou blat de pizza lansat de Pizza Hut
Cheesy Bites Remix - un nou blat de pizza lansat de Pizza Hut

Pizza Hut a lansat recent Cheesy Bites Remix, un nou tip de blat a cărui margine contine 24 de rulouri umplute cu brânză lava si asortate cu trei tipuri de arome ...

Detastaturizarea - cea mai recenta campanie Pizza Hut
Detastaturizarea - cea mai recenta campanie Pizza Hut

Pizza Hut lansează o campanie ce încurajează românii să redescopere bucuria meselor în oraş. Pornind de la o problemă reală și din ce în ce mai întâlnită, mâncatul deasupra tastaturii, campania ...

Pastreaza-ti nunta in amintire cu cel mai bun fotograf nunta
Pastreaza-ti nunta in amintire cu cel mai bun fotograf nunta

Multe din lucrurile de la nunta ta vor trece – muzica, tortul, florile – însa fotografiile vor rămâne pentru toată viața, așa că trebuie să acorzi o atenție deosebită când alegi ...

Ultimele pregatiri in HoReCa pentru inceputul sezonului pe litoral
Ultimele pregatiri in HoReCa pentru inceputul sezonului pe litoral

Daca au trecut si Sarbatorile de Paste, inseamna ca luna mai este foarte aproape. In a doua parte din aprilie, administratorii de societati din industria HoReCa de pe litoralul romanesc fac ...

Hot Bucket de la KFC devine Bucket de bine, in beneficiul SOS Satele Copiilor Romania
Hot Bucket de la KFC devine Bucket de bine, in beneficiul SOS Satele Copiilor Romania

KFC lansează campania “Bucket de bine”, prin care va sustine bugetul anual al unei familii SOS din cadrul organizatiei SOS Satele Copiilor Bucuresti. Astfel, în perioada 1 martie - 31 decembrie, ...

Pizza Festival la Pizza Hut - in 2015, pentru al cincilea an consecutiv
Pizza Festival la Pizza Hut - in 2015, pentru al cincilea an consecutiv

Pizza Hut organizează, pentru al cincilea an consecutiv, Pizza Festival: peste 15 retete, 3 blaturi si un pret unic de 21.9 lei, în evenimentul all-you-can-eat al anului. De luni până vineri, ...

Restaurantele dotate cu aparate profesionale au o eficienta mai buna pe termen lung
Restaurantele dotate cu aparate profesionale au o eficienta mai buna pe termen lung

Afacerile in domeniul alimentatiei publice sunt printre cele mai des intalnite start-up-uri, mai ales pe litoral si in statiunile de munte. De la o simpla unitate ce produse covrigi sau gogosi ...

Crunchy Crust, un nou blat inovator la Pizza Hut si Pizza Hut Delivery
Crunchy Crust, un nou blat inovator la Pizza Hut si Pizza Hut Delivery

Pizza Hut si Pizza Hut Delivery lansează o nouă inovatie în materie de blaturi: Crunchy Crust, un deliciu crocant, cu marginea umplută cu cremă fină de brânză, iar la exterior acoperită ...