Blog de calator -
Pepsi Cola - sticla anilor 70 - 80, in editie limitata
Publicat la data de: 23-06-2011
În această vară, Pepsi lansează în editie limitată sticla de Pepsi-Cola a anilor 70-80, pentru generatiile de ieri si de azi. Prima cola din România revine astfel în sticla ce păstrează design-ul acelor ani.
"Din vremurile când părintii nostri erau tineri si colindau tara în lung si-n lat cu “ia-mă nene“, când ieseam la cofetăria din colt la un suc si o prăjitură, când stăteam pe-afară cu vecinii si chefuiam pe acoperisul blocului, când dansam pe ritmuri disco la joia Tineretului si seratele de sâmbătă, din vremurile când ne cumpăram like-urile de la florării si costume la comandă, sticla de Pepsi Cola revine vara asta exclusiv pentru tine. Suntem siguri că îti vei aminti de altădată, de navetele cu Pepsi Cola de la onomastici, de sticlele de care făceai rost pe sub mână si le păstrai cu grijă pentru a le da la schimb, de gustul unic pe care-l savurai de fiecare dată ca si cum ar fi fost pentru prima oară", spun reprezentantii Pepsi.
"Vara asta vei putea găsi noua sticlă la terase, la munte si pe litoralul Mării Negre, ca să îti amintesti de vacantele din copilărie si adolescentă. si dacă nu ai prins acea perioadă, sigur părintii ti-au mai povestit câte ceva despre bucuria unui Pepsi Cola si a unei prăjituri bune la cofetăria din colt".
Campania „Pepsi-Cola. si ieri. si azi” este o poveste autentică, pornind de la amintirile părintilor. Declinată pe toate mediile de comunicare (OOH, tranzit, TV, presă, online si retele sociale), toate vizualurile folosite sunt fotografii reale, din albumele acelor ani.
Campania este o invitatie deschisă tuturor românilor să-si amintească, sau pentru cei mai tineri să afle de la părintii lor, cum se dădeau „like-uri”, ce era „cool”, cum se făcea „team-building” si ce însemna „entertainment” si „clubbing” – în concluzie, care erau lucrurile frumoase din perioada 70-80.
PepsiCo oferă cel mai extins portofoliu mondial de mărci de produse alimentare si băuturi, cuprinzând 19 linii de produse diferite care generează fiecare vânzări anuale de peste 1 miliard de dolari.
Afacerile principale - Quaker, Tropicana, Gatorade, Frito-Lay si Pepsi Cola – produc sute de alte alimente cu nume familiare în industria alimentară mondială.