KFC si Pizza Hut au strans 37000 de euro pentru campania Vreau in clasa a noua

KFC si Pizza Hut au strans 37000 de euro pentru campania Vreau in clasa a noua

In cadrul campaniei „Doneaza 1 leu, impreuna avem puterea sa schimbam vieti” KFC si Pizza Hut au strans aproximativ 37 000 de euro pentru campania “Vreau in clasa a noua”.Pentru al cincilea an consecutiv, lanturile de restaurante KFC si Pizza Hut impreuna cu clientii lor au strans fonduri pentru educatia copiilor defavorizati de la sate.

In luna octombrie, KFC si Pizza Hut au sustinut pentru al cincilea an consecutiv campania de strangere de fonduri “Vreau in clasa a noua”, reusind ca, impreuna cu clientii lor, sa stranga peste 37.000 euro, depasind astfel suma stransa anul trecut (31.000 euro). Fondurile colectate vor ajunge la organizatia World Vision Romania care va acorda burse de studiu pentru 125 de copii fara posibilitati financiare din mediul rural.

Sub deviza „Impreuna putem schimba vieti”,clientii KFC si Pizza Hut, au raspuns invitatiei de a se alatura din nou campaniei „Vreau in clasa a noua”.Impreuna cu acestia, angajatii celor doua lanturi de restaurante au contribuit la strangerea de fonduri organizand actiuni inedite – licitatii cu produse proprii, campionate de volei, cross-uri, concerte caritabile etc – in urma carora au reusit sa stranga fonduri suplimentare pentru campanie.

Prin proiectul ’’Vreau in clasa a noua’’ initiat de World Vision Romania in 2008, cu ajutorul companiilor partenere si a donatorilor generosi, mai multi copii saraci de la tara care au terminat gimnaziul si au intrat la liceu la oras, dar care nu isi pot permite acoperirea cheltuielilor, primesc sprijin pentru a-si continua studiile. Lipsa educatiei din viata unui elev il tine departe de atingerea adevaratului sau potential, iar o bursa inseamna o sansa la implinire. Copiii inclusi in proiect sunt selectati in functie de situatia financiara a familiei din care provin, de rezultatele scolare si de dorinta lor de a-si continua studiile. Elevii beneficiaza pe toata perioada liceului nu doar de o bursa lunara care le acopera cheltuielile, dar si de o serie de activitati extracuriculare, consiliere psihologica si alte tipuri de activitati menite sa le permita o integrare cat mai buna la liceu si in mediul urban, astfel incat riscul de abandon scolar sa fie cat mai redus.

„Pana acum, peste 500 de elevi din judetele Cluj, Dolj, Ialomita, Iasi si Valcea, au beneficiat de sprijin pentru a-si continua studiile la liceu. Prima generatie a absolvit in 2011 cand 202 elevi au terminat liceul, iar in 2012 au absolvit 104. Ambele serii au avut rezultate foarte bune la admiterea la facultate, in fiecare an 42% dintre ei intrand in randul studentilor.” declara Catalin Popa, Director National World Vision Romania.

Conform datelor furnizate de Institutul National de Statistica, in Raportul referitor la Programul de Reforma Nationala prezentat Uniunii Europene in martie 2012 de catre Guvernul Romaniei, se specifica faptul ca rata abandonului scolar in mediul rural este de 27.9%. Copiii sunt nevoiti sa abandoneze scoala din cauza situatiei financiare precare a familiei, a lipsei de sustinere a familiei si a dificultatii de a se adapta mediului liceal/urban, iar cei mai multi dintre ei renunta la studii in clasele a IX-a si a X-a.

In cei cinci ani de implicare in aceasta campanie, KFC si Pizza Hut impreuna cu clientii lor au reusit sa stranga aproximativ 170.000 de euro, suma care pana in prezent a ajutat nu mai putin de 546 de copii sa-si continue studiile la liceu, anul acesta urmand ca si alti 125 de copii sa primeasca burse de studiu.

Lantul de restaurante KFC este operat in sistem de franciza, licenta pentru Romania fiind acordata in 1997 companiei US Food Network. In prezent, in Romania sunt deschise peste 40 de restaurante KFC atat in Bucuresti, cat si in orase precum Timisoara, Cluj-Napoca, Suceava, Oradea, Pitesti si Brasov si unul in Republica Moldova.

Lantul de restaurante casual Pizza Hut este activ pe piata din Romania din 1994, iar in prezent opereaza prin intermediul a 14 restaurante. In anul 2007 a intrat si pe piata de livrari cu brandul PHD, avand deja 10 locatii dintre care 8 in Bucuresti.

World Vision este o organizatie crestina care desfasoara programe de interventie umanitara de urgenta, de dezvoltare comunitara si advocacy punand in centrul activitatii bunastarea copilului.
Organizatia se concentreaza asupra muncii cu copiii, familiile si comunitatile rurale, in scopul depasirii saraciei si nedreptatii. Inspirati de valori crestine, reprezentantii organizatiei neguvernamentale lucreaza cu persoanele cele mai vulnerabile din lume, indiferent de religie, rasa, etnie sau gen. In 22 de ani de prezenta in Romania organizatia a ajutat peste 350.000 de copii si adulti, in 200 de comunitati din 8 judete.


World Vision Romania crede in sanse egale pentru copiii de la sate si de la oras. De aceea deruleaza in comunitatile rurale unde este prezenta programe de lunga durata pentru educatie si reducera abandonului scolar, sanatate si protectia copilului, agricultura si dezvoltare rurala. Copiilor li se faciliteaza astfel accesul la educatie formala si informala si la conditii de viata mai bune prin dezvoltarea comunitatii în care traiesc.



Utilaje, echipamente si accesorii horeca de ultima generatie, pentru afaceri de succes
Utilaje, echipamente si accesorii horeca de ultima generatie, pentru afaceri de succes

Dupa afacerile din comert, cele din horeca sunt probabil in topul popularitatii in zona de business din Romania. Includem aici atat partea de hoteluri, pensiuni si alte unitati turistice, cat mai ...

Cum sa alegi un restaurant pentru nunta
Cum sa alegi un restaurant pentru nunta

Alegerea unui restaurant / a unei sali de evenimente pentru nunta nu este deloc o misiune simpla. In orasul tau (sau in cel in care iti propui sa organizezi acest eveniment ...

Cheesy Bites Remix - un nou blat de pizza lansat de Pizza Hut
Cheesy Bites Remix - un nou blat de pizza lansat de Pizza Hut

Pizza Hut a lansat recent Cheesy Bites Remix, un nou tip de blat a cărui margine contine 24 de rulouri umplute cu brânză lava si asortate cu trei tipuri de arome ...

Detastaturizarea - cea mai recenta campanie Pizza Hut
Detastaturizarea - cea mai recenta campanie Pizza Hut

Pizza Hut lansează o campanie ce încurajează românii să redescopere bucuria meselor în oraş. Pornind de la o problemă reală și din ce în ce mai întâlnită, mâncatul deasupra tastaturii, campania ...

Pastreaza-ti nunta in amintire cu cel mai bun fotograf nunta
Pastreaza-ti nunta in amintire cu cel mai bun fotograf nunta

Multe din lucrurile de la nunta ta vor trece – muzica, tortul, florile – însa fotografiile vor rămâne pentru toată viața, așa că trebuie să acorzi o atenție deosebită când alegi ...

Restaurante Oro Toro by OSHO in Mega Mall si Baneasa Shopping City
Restaurante Oro Toro by OSHO in Mega Mall si Baneasa Shopping City

Luna aceasta, lantul de restaurante Oro Toro by OSHO deschide doua noi locatii in doua centre comerciale din Bucuresti – Mega Mall, la jumatatea lunii mai, si Baneasa Shopping City, la ...

Ultimele pregatiri in HoReCa pentru inceputul sezonului pe litoral
Ultimele pregatiri in HoReCa pentru inceputul sezonului pe litoral

Daca au trecut si Sarbatorile de Paste, inseamna ca luna mai este foarte aproape. In a doua parte din aprilie, administratorii de societati din industria HoReCa de pe litoralul romanesc fac ...

Hot Bucket de la KFC devine Bucket de bine, in beneficiul SOS Satele Copiilor Romania
Hot Bucket de la KFC devine Bucket de bine, in beneficiul SOS Satele Copiilor Romania

KFC lansează campania “Bucket de bine”, prin care va sustine bugetul anual al unei familii SOS din cadrul organizatiei SOS Satele Copiilor Bucuresti. Astfel, în perioada 1 martie - 31 decembrie, ...

Pizza Festival la Pizza Hut - in 2015, pentru al cincilea an consecutiv
Pizza Festival la Pizza Hut - in 2015, pentru al cincilea an consecutiv

Pizza Hut organizează, pentru al cincilea an consecutiv, Pizza Festival: peste 15 retete, 3 blaturi si un pret unic de 21.9 lei, în evenimentul all-you-can-eat al anului. De luni până vineri, ...

Restaurantele dotate cu aparate profesionale au o eficienta mai buna pe termen lung
Restaurantele dotate cu aparate profesionale au o eficienta mai buna pe termen lung

Afacerile in domeniul alimentatiei publice sunt printre cele mai des intalnite start-up-uri, mai ales pe litoral si in statiunile de munte. De la o simpla unitate ce produse covrigi sau gogosi ...