KFC premiaza jurnalistii si bloggerii pentru articole legate de colectarea selectiva si protectia mediului

KFC premiaza jurnalistii si bloggerii pentru articole legate de colectarea selectiva si protectia mediului

"Îţi place România curată? Implică-te şi tu!". În cadrul campaniei, KFC România va premia articolele din presă şi bloguri care abordează teme legate de colectarea selectivă şi protecţia mediului înconjurător.

KFC România invită jurnaliştii şi bloggerii din toată ţara să contribuie la informarea cetăţenilor cu privire la importanţa pe care o are acţiunea de colectare selectivă pentru protejarea mediului înconjurător. Cele mai bune articole care încurajează adoptarea unui comportament responsabil faţă de mediu vor fi premiate la începutul lunii decembrie cu premii în valoare totală de 1000 euro.

„Credem cu tărie că a fi responsabil faţă de mediul înconjurător este o deprindere care se poate învăţa. Şi ştim sigur că a avea o ţară curată este un scop comun pe care dacă ne unim forţele îl putem transforma în realitate. Este şi motivul pentru care vom premia cele mai bune articole din presă şi de pe bloguri care încurajează colectarea selectivă şi nu neapărat acţiunile companiei noastre. Pentru că “Îmi place România curată” este o acţiune de responsabilitate socială şi nu o acţiune de promovare. Vor fi premii care vor fi acordate în semn de mulţumire acelora care s-au străduit, asemeni nouă, să contribuie la acest proces de educare colectivă de pe urma căruia cu toţii avem de câştigat", declară Cristina Porumbel, KFC România.

Pentru a putea fi premiate, articolele trebuie menţionate de către autorii lor sau de către unul dintre fanii KFC România pe peretele www.facebook.com/KFC.Romania.

Apoi, interacţiunea pe care cei peste 90 000 de fani o vor avea cu link-urile articolelor va oferi topul celor care i-au ajutat cel mai bine să înţeleagă importanţa procesului de colectare selectivă. Cele mai votate articole vor fi premiate astfel: 300 euro pentru locul I, 200 euro pentru locul II şi 10 premii III a câte 50 euro fiecare.

În cadrul campaniei “Îmi place România curată”, KFC România, primul lanţ de restaurante din categoria celor cu servire rapidă care oferă clienţilor posibilitatea colectării selective, va desfăşura pe întreaga perioadă a acestui an, cât şi pe parcursul anului 2012 acţiuni de informare şi de conştientizare asupra importanţei pe care o are procesul de colectare selectivă a deşeurilor menajere.

Lanţul de restaurante KFC este operat în sistem de franciză, licenţa pentru România fiind acordată în 1997 companiei US Food Network. În prezent, în România sunt deschise 42 de restaurante KFC dintre care 18 numai în Bucureşti, restul fiind în oraşe precum Timişoara, Cluj-Napoca, Suceava, Oradea, Piteşti şi Braşov.
 



Utilaje, echipamente si accesorii horeca de ultima generatie, pentru afaceri de succes
Utilaje, echipamente si accesorii horeca de ultima generatie, pentru afaceri de succes

Dupa afacerile din comert, cele din horeca sunt probabil in topul popularitatii in zona de business din Romania. Includem aici atat partea de hoteluri, pensiuni si alte unitati turistice, cat mai ...

Cum sa alegi un restaurant pentru nunta
Cum sa alegi un restaurant pentru nunta

Alegerea unui restaurant / a unei sali de evenimente pentru nunta nu este deloc o misiune simpla. In orasul tau (sau in cel in care iti propui sa organizezi acest eveniment ...

Cheesy Bites Remix - un nou blat de pizza lansat de Pizza Hut
Cheesy Bites Remix - un nou blat de pizza lansat de Pizza Hut

Pizza Hut a lansat recent Cheesy Bites Remix, un nou tip de blat a cărui margine contine 24 de rulouri umplute cu brânză lava si asortate cu trei tipuri de arome ...

Detastaturizarea - cea mai recenta campanie Pizza Hut
Detastaturizarea - cea mai recenta campanie Pizza Hut

Pizza Hut lansează o campanie ce încurajează românii să redescopere bucuria meselor în oraş. Pornind de la o problemă reală și din ce în ce mai întâlnită, mâncatul deasupra tastaturii, campania ...

Pastreaza-ti nunta in amintire cu cel mai bun fotograf nunta
Pastreaza-ti nunta in amintire cu cel mai bun fotograf nunta

Multe din lucrurile de la nunta ta vor trece – muzica, tortul, florile – însa fotografiile vor rămâne pentru toată viața, așa că trebuie să acorzi o atenție deosebită când alegi ...

Restaurante Oro Toro by OSHO in Mega Mall si Baneasa Shopping City
Restaurante Oro Toro by OSHO in Mega Mall si Baneasa Shopping City

Luna aceasta, lantul de restaurante Oro Toro by OSHO deschide doua noi locatii in doua centre comerciale din Bucuresti – Mega Mall, la jumatatea lunii mai, si Baneasa Shopping City, la ...

Ultimele pregatiri in HoReCa pentru inceputul sezonului pe litoral
Ultimele pregatiri in HoReCa pentru inceputul sezonului pe litoral

Daca au trecut si Sarbatorile de Paste, inseamna ca luna mai este foarte aproape. In a doua parte din aprilie, administratorii de societati din industria HoReCa de pe litoralul romanesc fac ...

Hot Bucket de la KFC devine Bucket de bine, in beneficiul SOS Satele Copiilor Romania
Hot Bucket de la KFC devine Bucket de bine, in beneficiul SOS Satele Copiilor Romania

KFC lansează campania “Bucket de bine”, prin care va sustine bugetul anual al unei familii SOS din cadrul organizatiei SOS Satele Copiilor Bucuresti. Astfel, în perioada 1 martie - 31 decembrie, ...

Pizza Festival la Pizza Hut - in 2015, pentru al cincilea an consecutiv
Pizza Festival la Pizza Hut - in 2015, pentru al cincilea an consecutiv

Pizza Hut organizează, pentru al cincilea an consecutiv, Pizza Festival: peste 15 retete, 3 blaturi si un pret unic de 21.9 lei, în evenimentul all-you-can-eat al anului. De luni până vineri, ...

Restaurantele dotate cu aparate profesionale au o eficienta mai buna pe termen lung
Restaurantele dotate cu aparate profesionale au o eficienta mai buna pe termen lung

Afacerile in domeniul alimentatiei publice sunt printre cele mai des intalnite start-up-uri, mai ales pe litoral si in statiunile de munte. De la o simpla unitate ce produse covrigi sau gogosi ...