www.grundigvision.ro - consultantul personal de la Grundig si pastel, pentru alegerea televizorului potrivit

www.grundigvision.ro - consultantul personal de la Grundig si pastel, pentru alegerea televizorului potrivit

pastel, agentia de comunicare specializata in crearea de experiente de brand, a dezvoltat pentru Grundig o noua platforma de interactiune cu clientii, menita sa ii indrume pe acestia spre o alegere corecta a televizorului potrivit. Aceasta platforma aduce consumatorului 3 noi solutii de consiliere: noul website grundigvision.ro, varianta pentru mobil a acestuia si o brosura informativa. La baza dezvoltarii acestora au stat, pe de o parte, nevoia de educare a consumatorului in a face o alegere corecta cand achizitioneaza televizorul, iar pe de alta parte, crearea unei experiente facile, rapide si relaxate in procesul de achizitie.

„Marea provocare a fost sa gasim o modalitate inteligenta de a ingloba multe informatii in noul site si de a le face usor accesibile tuturor clientilor. De aceea, am acordat o deosebita atentie detaliilor care sa faca noul site user-friendly, intuitiv si usor de urmarit”, a declarat Ioana Mucenic, Managing Partner la pastel.

Diferentierea noului site vine din generarea de solutii personalizate de alegere a produsului potrivit printr-un mecanism simplu, care urmareste nevoile clientilor si asteptarile acestora in functie de cat de „technical oriented” sau „lifestyle oriented” este consumatorul. Astfel, in functie de aceasta clasificare, clientii pot completa unul dintre cele doua quiz-uri, ca la final sa afle ce tip de televizor este potrivit lor si stilului lor de viata. „Ne-am gandit la acest quiz ca la un consultant personal, care tine cont de nevoile clientului pentru a-i oferi solutii personalizate in achizitie”, a completat Ioana Mucenic.

Pe langa quiz-ul menit sa identifice nevoile cumparatorilor, Grundig a gandit si un dictionar de termeni si explicitare de tehnologii, pe care il pot consulta toti cei care vor sa inteleaga ce inseamna tehnologia VGA, WXGA, Transmisiile Digitale, Tehnologia 3D, PPR (Picture Perfection Rate) si multe altele.

„Dictionarul a fost gandit dupa aceleasi principii de diferentiere, oferind informatii usor de inteles, indiferent de cunostintele tehnice detinute de utilizator. Mai mult decat atat, pentru ca experienta clientului sa fie completa, cele mai multe dintre explicatii sunt insotite de imagini sugestive. Prin dezvoltarea acestor instrumente de informare, Grundig isi asuma rolul de educator, atat pentru consumatorul mai putin avizat din punct de vedere tehnic, cat si pentru reprezentantul comercial din magazin, caruia ii ofera un suport complet pentru o mai buna cunoastere si promovare a produselor Grundig”, a declarat Gabriela Geana, Marketing Manager la Grunding.

Pe langa varianta full version a site-ului, Grundig si pastel au dezvoltat si o versiune dedicata pentru mobil, pornind de la premisa ca cele mai multe decizii de cumparare se iau direct in magazin.
„Stim din research-ul initial ca avem de-a face cu un public tinta care se informeaza din mers. In cazul televizoarelor, insa, achizitia presupune un proces prealabil de analiza amanuntita, avand de-a face cu produse cu un grad ridicat de implicare in luarea deciziei. De aici si provocarea de a dezvolta o solutie de informare la care clientul sa aiba acces in timp real, oricand si oriunde s-ar afla”, a declarat Ioana Mucenic.

„Obiectivul nostru a fost acela de a simplifica achizitia. Acum, cumparatorii pot accesa site-ul grundigvision.ro in magazin, direct de pe telefon, indiferent de sistemul de operare, iar in felul acesta sa fie siguri ca achizitia este adaptata nevoilor lor”, a completat Gabriela Geana.

Brosura informativa este cel de-al treilea instrument gandit pentru a le oferi clientilor posibilitatea de a se informa corespunzator inainte de a achizitiona un televizor. „Ghidul pasionatilor de televizoare. De la novice la expert” este structurat pe patru sectiuni: Video, Audio, Conectivitate si Interactivitate. Toate ii ajuta pe clienti sa inteleaga mai usor tehnologia, optiunile si functionalitatile puse la dispozitie de televizoarele Grundig.

„Prin optimizarea celor trei solutii pe care Grundig le propune, ne dorim sa venim in sprijinul clientului obisnuit, in etapa de informare premergatoare procesului de achizitie si sa-i oferim detaliile necesare pentru a lua decizia care serveste cel mai bine nevoilor lui. In acelasi timp, am construit aceasta platforma de informare ca pe o modalitate de a prezenta intr-un mod cat mai detaliat produsele Grundig, in special optiunile si functionalitatile oferite de acestea”, concluzioneaza Gabriela Geana.

Echipa din partea pastel care a lucrat pentru acest proiect este formata din:
Ioana Mucenic, visionary managing partner at pastel
Ana Achimescu, joyful account executive at pastel
Paul Cotor, fresh minded creative director at pastel
Lucian Rosu, highly accurate dtp at pastel
Ionela Toma, inspired senior copywriter at pastel

Echipa din partea GRUNDIG care a lucrat pentru acest proiect este formata din:
Gabriela Geana - Marketing Manager
Andrei Stanciu - Marketing Specialist
Madalina Iulia Sultan - Product Manager Grundig

pastel este agentia de comunicare specializata in crearea de experiente de brand. Portofoliul sau include companii din domenii diferite de activitate, precum FMCG (Mondelez, Bonduelle, Dr. Oetker), B2B (TNT, Cheque Dejeuner), Industrie (TenarisSilcotub, GDF SUEZ Energy Romania, Petrom S.A), Auto (Honda), Cosmetice (Avon Romania, Vichy, L´Oréal Professionnel), Agro (KWS Romania, Monsanto Romania), Horeca (Unilever Food Solutions) si altele. La acestea se adauga campania sociala Sport pentru Viata, cel mai longeviv proiect al companiei. Agentia a fost infiintata in 2006 de Ioana Mucenic si Dana Nae Popa, la vremea respectiva studente in ultimul an, cu un capital initial de doar 200 de euro. Acum, pastel are peste 20 de angajati si 65% dintre clientii sai sunt lideri in pietele in care activeaza.

Brandul Grundig a luat nastere in anul 1945 in Germania si este astazi unul dintre brandurile cu traditie recunoscute la nivel european. Prin produsele sale, Grundig ofera consumatorilor calitate germana si tehnologii performante imbinate intr-o armonie perfecta cu linii de design deosebite si usurinta in utilizare. Pe piata din Romania, Grundig este prezent in urmatoarele categorii de produse: LCD & LED TV, produse de ingrijire personala si audio, oferind consumatorilor solutii de inalta calitate, adaptate celor mai diverse si exigente cerinte.



Schimba aspectul locuintei cu fototapet 3D
Schimba aspectul locuintei cu fototapet 3D

Schimbarile de bun augur au abilitatea de a ne da instant o stare de spirit mult mai buna, de aceea aleg sa imi redecorez casa cu cele mai noi accesorii, care ...

Laptopul, prieten de nadejde in orice calatorie
Laptopul, prieten de nadejde in orice calatorie

Daca esti o persoana activa profesional si mediul online este foarte important pentru tine, este bine sa nu pleci in nicio calatorie - chiar si vacanta - fara sa ai cu ...

Cum sa asiguri protectia necesara noului tau Samsung Galaxy S10 E
Cum sa asiguri protectia necesara noului tau Samsung Galaxy S10 E

Cel mai probabil toti iubitorii de Android asteapta cu sufletul la gura lansarea noilor telefoane din seria Galaxy S de la Samsung, fiind de asemenea si varful de gama al producatorului ...

Accesorii eficiente si de calitate - Guest Post
Accesorii eficiente si de calitate - Guest Post

Fiind un pasionat al gadget-urilor, mi-am format obiceiul ca, de fiecare data cand apare ceva nou in lumea dispozitivelor smart, sa il achizitionez.

De data aceasta, am pus ochii pe ...

In calatorii, husa de smartphone isi arata si mai bine utilitatea
In calatorii, husa de smartphone isi arata si mai bine utilitatea

Cand esti intr-o calatorie de orice fel, esti implicit intr-un mediu diferit fata de cel de zi cu zi. Multe obiceiuri se schimba, esti mai atent la ceea ce vezi nou, ...

Avantajele utilizarii unei huse pentru telefon mobil originala
Avantajele utilizarii unei huse pentru telefon mobil originala

Piata huselor pentru telefon mobil s-a dezvoltat in acelasi timp cu piata telefoanelor mobile inteligente, acest lucru datorandu-se avantajelor oferite de catre utilizarea unei huse pentru smartphone. Datorita acestei dezvoltari, pe ...

Program de loializare lansat de ClickShop.ro
Program de loializare lansat de ClickShop.ro

ClickShop.ro, magazinul online recomandat de Telekom Romania, anuntă lansarea primului său program de loializare, intitulat Franc, prin care, la fiecare comandă plasată pe website, cumpărătorii vor primi bani pe care îi ...

Evolio Icon, smartphone cu 4 GB RAM si alte specificatii de top
Evolio Icon, smartphone cu 4 GB RAM si alte specificatii de top

Evolio anuntă lansarea Evolio Icon, un smartphone Dual-SIM care prin performantele superioare si design-ul desăvârsit surclasează competitia. Evolio Icon beneficiază de procesor Octa Core la 2.0 GHz, memorie RAM de 4GB ...

Toshiba lanseaza campania pan-Europeana Make IT work
Toshiba lanseaza campania pan-Europeana Make IT work

Toshiba Europe GmbH anunta lansarea campaniei ‘Make IT work’, o noua campanie majora pan-Europeana adresata partenerilor de afaceri si clientilor care opereaza in cadrul pietelor de dimensiuni medii si corporate. ‘Make ...

Vodafone Smart Speed 6, un nou terminal sub brand propriu, 4G, in portofoliul Vodafone Romania
Vodafone Smart Speed 6, un nou terminal sub brand propriu, 4G, in portofoliul Vodafone Romania

Vodafone lanseaza Smart Speed 6, un smartphone 4G accesibil, care va facilita accesul utilizatorilor la serviciile 4G. Astfel, Vodafone Romania dispune acum de un portofoliu de 20 de echipamente sub brand ...