Blog de calator -
Solutii call center pentru afaceri de orice tip
Publicat la data de: 28-08-2019
Orice corporatie care actioneaza pe zona de retail (produse sau servicii) foloseste servicii de call center si tot mai multe IMM-uri au preluat acest trend datorita eficientei sale. Nu conteaza domeniul de activitate in sine, nici nisa abordata, cert este ca daca ai sau tintesti categorii mari de clienti, solutiile de tip call center sau contact center pot creste semnificativ performanta si pot evita anumite probleme ce s-ar traduce in pierderi (chiar si prin lipsa unor contracte).
Solutiile de call center pot fi extrem de utile nu doar pe segmentul B2C, cat si pe zona B2B, in conditiile in care exista atat de multe companii pe piata, iar persoanele juridice au si mai multa nevoie de consiliere si rezolvarea problemelor tehnice sau comerciale cu maxima urgenta. Un client de tip companie poate schimba furnizorul de servicii pentru simplul motiv ca nu functioneaza comunicarea de tip relatii clienti.
Gratie serviciilor de call center, in primul rand este conservat / protejat portofoliul actual de clienti, un portofoliu obtinut cu siguranta prin eforturi mari de marketing si promovare (deci eforturi financiare). In acelasi timp, companii de call center precum Best call ofera solutii complexe si pentru stimularea vanzarilor, de exemplu prin reactivarea unor clienti mai vechi, prin activarea unor lead-uri obtinute prin departamentele de promovare si marketing sau chiar prin comunicarea unor oferte pentru extra-servicii ce pot fi contractate de clientii existenti.
La partea de apeluri InBound, ne referim la gestionare numere verzi, info line si customer support: "Iti oferim posibilitatea de a oferi in permanenta informatii despre produsele si serviciile companiei tale si totodata o modalitate eficienta de a gestiona fluxul apelurilor efectuate catre compania ta, maximizand fluiditatea si randamentul vanzarilor, totodata reducand timpul de asteptare in apeluri", se precizeaza pe bestcall.ro.
In ceea ce priveste capitolul de servicii de tip apeluri OutBound, ne referim la telesales, telemarketing si sondaje cu privire la satisfactia clientilor sau cu alte obiective, chiar cercetare de piata. Se pot derula campanii publicitare, se pot fluidiza relatiile cu clientii existenti, se poate consulta portofoliul de consumatori pentru a afla pareri despre produse si servicii oferite, chiar si pareri despre produse sau servicii aflate in plan de lansare viitoare. In acelasi timp, se poate actiona pentru partea de loializare, cu actiuni de fidelizare post-vanzare initiala.