Blog de calator -
FlorideLux.ro promoveaza pentru Valentine`s Day aranjamente florale care ajung si la 6200 de euro
Publicat la data de: 12-02-2013
Trandafirii rosii rămân în topul preferintelor românilor de Valentine’s Day si în acest an, conform grupului FlorideLux.ro, unul dintre principalii comercianti online de flori de pe piata locală. Conform estimărilor companiei, aproximativ 60% din totalul vânzărilor realizate cu ocazia zilei de 14 februarie sunt aranjamente florale deosebite, în timp ce restul sunt buchete clasice, însă de o calitate superioară.
Pentru românii care aleg buchetele clasice de trandafiri rosii, acestea se regăsesc în diverse forme în cele 30 de produse din sectiunea de Valentine’s Day a magazinului online. Alături de trandafiri, aranjamentele florale de Ziua Îndrăgostitilor contin si crizanteme, lalele multicolore, gerbera, orhidee si, bineînteles, trandafiri în diverse alte culori, toate aduse din Olanda.
Pentru cei care însă vor să ofere un cadou memorabil, FlorideLux.ro le-a pregătit buchete speciale si aranjamente inedite, precum inimile de trandafiri 3D de 180 cm înăltime.
“Acest produs este unul deosebit, reflectat si în pretul său – 27.500 lei (circa 6.200 euro). Ne asteptăm totusi ca acesta să fie cumpărat de cel putin doi clienti”, a declarat Marius Dosinescu, CEO FlorideLux.ro.
În colectia de Ziua Îndrăgostitilor din acest an se mai regăsesc si aranjamente florale în inimi, cosuri de flori sau cu ceaiuri, cosmetice si ciocolată. De asemenea, peste 80% dintre produsele comercializate pe FlorideLux.ro cu această ocazie au si un cadou lângă ele, ce constă fie într-o cutie de praline belgiene, fie în ceaiuri sau cosmetice deosebite.
“Oferim cadou si un ursulet de plus la fiecare comandă pe care o primim în această perioadă, iar pentru comenzile mai mari de 200 de lei dăruim clientilor nostri si o sticlă de vin din Franta”, a adăugat Dosinescu.
Vânzările de anul acesta realizate de florăria online cu ocazia sărbătorii de Valentine’s Day vor atinge suma de 15.000 de euro. Acestea reprezintă circa 20% din valoarea comenzilor realizate în lunile de iarnă, după cum a mentionat reprezentantul companiei.
Referitor la comportamentul de achizitie al românilor de Ziua Îndrăgostitilor, CEO-ul magazinului online de flori spune că acestia au început să se gândească din timp la această sărbătoare. Ca urmare a campaniilor puternice de marketing care promovează ziua de 14 februarie, pe site-ul FlorideLux.ro au fost plasate câteva comenzi chiar din 2012.
Un factor care a contribuit la acest lucru este si faptul că florăria online apelează, înainte de fiecare sărbătoare importantă, la o strategie de motivare a clientilor prin campanii de discount-uri oferite comenzilor timpurii.
FlorideLux.ro este un grup de e-commerce, activ pe piata din România din anul 2003.