Blog de calator -
De Valentine`s Day, romanii au cumparat in special flori, cadouri si vouchere
Publicat la data de: 17-02-2013
In perioada premergatoare Valentine`s Day, 1 – 13 februarie 2013, achizitiile online ale romanilor s-au indreptat in special catre aranjamente florale, cadouri, vouchere de reduceri si, intr-o masura mai mica, spre articole vestimentare. Vanzarile online au inregistrat o crestere de 42% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
In ceea ce priveste evolutia vanzarilor fata de luna ianuarie, pentru produsele specifice acestei ocazii, florile au avut, asa cum era de asteptat, o crestere spectaculoasa, numarul tranzactiilor fiind mai mare cu 102%.
“In primele zile ale lunii februarie, Floria.ro a inregistrat mai multe comenzi decat toata luna ianuarie. De asemenea, avem cateva sute de livrari programate si pentru data de 15 februarie, de la cei care nu au comandat la timp pentru Valentine’s Day. 90% dintre comenzi au fost pentru trandafiri rosii, clientii optand fie pentru aranjamente in forma de inima, fie pentru buchete de trandafiri rosii de mari dimensiuni”, detaliaza Mugur Frunzetti, Fondator Floria.ro.
Magazinele online care comercializeaza cadouri, cupoane de reducere sau articole vestimentare au inregistrat, de asemenea, cresteri de 38%, 35% si, respectiv, 8%, valoarea medie a unei tranzactii pe segmentele analizate fiind de 36 euro.
“Cresterea inregistrata de unele magazine online, de la un an la altul, cu ocazia acestei sarbatori, arata ca este un eveniment tot mai important, in special pentru tineri. Valentine’s Day nu este o ocazie de o asemenea anvergura incat sa poata influenta intreaga piata intr-un mod semnificativ. Reprezinta insa o ocazie excelenta pentru companii de a interactiona cu clientii proprii, de a obtine un varf in vanzari intr-o perioada traditional mai linistita si, mai ales, pentru a-si creste puterea brandului si a pregati terenul pentru urmatoarele campanii de 1-8 martie”, explica Manuela Stoica, PR&Marketing Executive PayU Romania.
PayU este furnizor de solutii eCommerce integrate, detinut de Naspers Ltd, un grup multinational, cu operatiuni in 131 de tari in domenii ca media, Internet sau eCommerce.
PayU desfasoara operatiuni de integrare plati online pentru peste 18.000 de companii in Europa, Asia si Africa, oferind plati online simple si sigure catre aproximativ 300 milioane de utilizatori de Internet.
In Romania, PayU este lider pe piata de plati online, cu peste 2,8 milioane de tranzactii procesate in 2012in valoare de 176,4 milioane de euro si o cota de 80% din volumul total al Romcard. Din 2006 pana in prezent, compania a procesat 87% din volumul total al platilor online declarat de catre jucatorii din piata.