Blog de calator -
Aurora si Strangerea de mana - doua noi spoturi TV de la Cosmote
Publicat la data de: 09-12-2012
Cosmote România lansează două campanii de promovare a noilor planuri tarifare adresate clienţilor rezidenţiali şi de business. Campania pentru clienţii rezidenţiali urmează platforma de comunicare "Time to listen" şi se concentrează pe importanţa Internetului mobil în construirea poveştilor noastre, în timp ce campania de business se concentrează pe importanţa alegerilor simple într-o lume plină de alegeri dificile.
"Poveştile devin mai interesante şi mai captivante atunci când se bazează pe fapte reale. Acum, cu ajutorul smartphone-urilor, avem puterea de a crea poveşti, nu doar să le citim dintr-o carte. Pe de altă parte, noul portofoliu de business lansat recent ne face viaţa mult mai simplă", a declarat Dana Bursuc, Marketing Communications Senior Manager COSMOTE România.
Noul spot, care promovează abonamentele pentru clienţii persoane fizice, prezintă un tată care spune celor doi băieţi ai săi o poveste despre o expediţie la Polul Nord. Tatăl nu o citeşte dintr-o carte, în schimb utilizează smartphone-ul pentru a documenta povestea cu fapte reale, devenind astfel mai interesantă. Noul spot TV accentuează importanţa smartphone-urilor în viaţa noastră şi noile semnificaţii ale căutării pe Internet şi distribuirea către alţii, cu ajutorul noilor beneficii îmbunătăţite, oferite de abonamentele COSMOTE.
La rândul său, campania de promovare a portfoliului de business arată că până şi o simplă strângere de mână dintre doi oameni de afaceri poate fi complicată, existând foarte multe reguli de urmat. Nu se poate spune că o strângere de mână este simplă, aceasta având multe semnificaţii. De aceea, COSMOTE România oferă o soluţie simplă pentru întreprinderile mici şi mijlocii, pentru a le face viaţa mai uşoară într-o lume plină de decizii de business dificile. COSMOTE oferă noi abonamente, cu cel mai mare număr de beneficii de pe piaţă.
Echipa din partea COSMOTE România, care a coordonat realizarea celor două campanii de publicitate, este formată din: Dana Bursuc - Marketing Communications Senior Manager, Valentin Stoenescu – Acting Retail Communications Department Manager şi Diana Grosu - Brand Manager.
Echipa Ogilvy&Mather care a creat şi executat campania TV business este formată din: Titus Dumitrescu - Creative Director, Anca Ungureanu - Art Director, Bianca Dumitrascu - Graphic Designer, Alexandru Badarau – Copywriter, Andreea Hascu - Account Director, Alexandra Stoica - Account Manager, Andra Miulescu - Account Executive.
Echipa Papaya care a creat şi executat campania TV pentru clienţii rezidenţiali este formată din: Robert Tiderle – Creative Director, Rares Dumitrel – Art Director, Andrada Sas – Copywriter, Petru Cuciuc – Art Director, Adi Garganciuc – DTP, Ramona Sima – Client Service Director, Andreea Balta – Account Executive, Casa de producţie: Mitra Film, Regizor: Razvan Marculescu, DOP: Alex Sterian, Postproducţie: Abis Studio.
COSMOTE România avea aproximativ 6,4 milioane de clienţi la 30 septembrie 2012. Lansată în 2005, COSMOTE România a înregistrat cea mai rapidă dezvoltare a reţelei din Europa, conform raportului Citigroup din iunie 2007. În mai puţin de cinci ani, COSMOTE România şi-a depăşit competitorii în ceea ce priveşte reţeaua de acoperire naţională.
În prezent, COSMOTE România oferă acoperire pentru 99% din populaţie şi 90% din teritoriu. COSMOTE România este divizia locală a COSMOTE Group, operatorul cu cea mai extinsă prezenţă în sud-estul Europei, care are o bază de 20.4 milioane de clienţi în Grecia, Albania, Bulgaria şi România.