Blog de calator -
belVita Start - Mic Dejun 2.0, cartea despre cultura micului dejun cu cel mai mare numar de autori din Romania
Publicat la data de: 03-10-2011
belVita Start, singurii biscuti special creati pentru micul dejun de pe piata din România, demarează un nou proiect neconventional: o carte despre cultura micului dejun, care include retete, curiozităti si obiceiuri legate de prima masă a zilei, informatii nutritionale utile despre alimentele cele mai folosite la micul dejun si multe altele. Cartea este realizată prin contributiile aduse de către fanii de pe Facebook si cu sprijinul medicului nutritionist Corina Zugravu.
“Micul dejun este important, lucru stiut de fiecare dintre noi. Cu toate acestea, stilul nostru de viată s-a schimbat odată cu vremea si este influentat de ritmul alert actual, care impactează implicit si micul dejun si cultura acestuia. Aceasta este una dintre ideile care au stat la baza proiectului Mic Dejun 2.0: realizarea unei cărti despre cultura micului dejun pentru ca, pe de o parte, să ne reamintim importanta acestuia, iar pe de altă parte să beneficiem de o imagine a stilului de viată actual, ca urmare a contributiei fanilor nostri”, a declarat Maria Burnuz, Brand Manager Kraft Foods.
Întregul proiect va fi realizat prin intermediul paginii de Facebook belVita Start, unde consumatorii vor putea împărtăsi retetele care îi ajută să-si înceapă fiecare zi cu vitalitate sau experientele lor legate de micul dejun, povesti despre obiceiurile lor si vor răspunde multor altor provocări care vor fi incluse în continutul cărtii Mic Dejun 2.0.
“Obiectivul nostru este să avem cel putin 100 de autori care vor contribui la această carte prin intermediul Facebook, continutul oferit de ei adăugându-se materialelor pe care belVita le va furniza ca urmare a cercetărilor realizate si a contributiei medicului nutritionist care sustine această initiativă. Fanii nostri sunt foarte activi si cunosc foarte multe despre beneficiile unui mic dejun echilibrat si sănătos si suntem încrezători că această carte va deveni un punct de referintă pentru cultura modernă a micului dejun”, a adăugat Maria Burnuz.
Continutul nutritional al retetelor furnizate de către fanii belVita pe durata campaniei va fi analizat de către dr. Corina Zugravu, pentru a include în cartea Mic Dejun 2.0 propuneri care oferă aportul recomandat de 20-25% din cantitatea zilnică de calorii necesara unui adult.
“Consider initiativa BelVita Start binevenita si cred că, prin intermediul acestui proiect, vom putea, furniza informatii utile pentru toti consumatorii care îsi doresc să înceapă ziua cu o masă echilibrată si sănătoasă, care să îi ajute să răspundă provocărilor vietii moderne, cum ar fi lipsa timpului”, a declarat Corina Zugravu.
Campania se va desfăsura exclusiv pe Facebook timp de 4 săptămâni, pe parcursul cărora fanii belVita Start vor putea contribui cu materiale care pot fi incluse în cartea Mic Dejun 2.0, fie că este vorba de propunerea unor retete, de furnizarea unui răspuns la întrebări sau de folosirea unei aplicatii dedicate.
belVita Start sunt biscuiti deliciosi, crocanti, special creati pentru a fi parte a unui mic dejun echilibrat si sănătos. Făcuti din cereale integrale, bogati în cereale, sunt o sursă de fibre si contin vitamine si minerale . Consumati ca parte a unui mic dejun echilibrat, cum ar fi alături de o cafea cu lapte si un fruct, este dovedit clinic că eliberează treptat carbohidrati timp de 4 ore, pentru a mentine consumatorii în formă întreaga dimineată.
Kraft Foods Inc. (NYSE: KFT), cu sediul în Northfield, Ill., este o fortă globală în industria alimentară, cu un portofoliu de mărci fără egal, iubite de consumatori. Kraft Foods comercializează cu succes produse delicioase precum biscuiti, dulciuri, băuturi, brânzeturi, mezeluri si semipreparate în aproximativ 170 de tări.
Compania a înregistrat în 2010 venituri de 49,2 miliarde de dolari, peste jumătate din această sumă provenind din afara Americii de Nord. 11 dintre mărcile simbol ale companiei – Cadbury, Jacobs, Kraft, LU, Maxwell House, Milka, Nabisco, Oreo, Oscar Mayer, Philadelphia si Trident – generează venituri de peste 1 miliard de dolari anual, iar 40 dintre mărcile sale sunt iubite de consumatori de peste un secol. Lider în inovatie, marketing, sănătate & wellness si dezvoltare durabilă, Kraft Foods este cotat la Dow Jones Industrial Average, Standard & Poor’s 500, Dow Jones Sustainability Index si Ethibel Sustainability Index. Pentru mai multe informatii, vă rugăm vizitati www.kraftfoodscompany.com si www.facebook.com/kraftfoodscorporate
Kraft Foods este prezentă pe piata din România începând cu anul 1994. Mărcile Kraft Foods din România sunt: Jacobs, Nova Brazilia, Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, LU Pim`s, Barni, Oreo. Conform studiului de piată MEMRB, Kraft Foods detine pozitia numărul 1 pe piata de cafea si ciocolată în România si o pozitie importantă pe piata de biscuiti.