.

Blog de calator -

ARBOinteractive, partener al TravelBank.ro inca de la lansarea portalului online de turism

Publicat la data de: 10-10-2011

ARBOinteractive, partener al TravelBank.ro inca de la lansarea portalului online de turism

Lansat la data de 1 octombrie 2011, www.TravelBank.ro a anuntat semnarea unui parteneriat pe termen lung cu regia de publicitate online ARBOinteractive. Astfel, clientii regiei vor avea acces la solutiile de promovare online propuse de TravelBank.ro.

Pozitionat ca website premium in domeniul turismului, TravelBank este un concept deosebit in categoria sa, promovand unitatile de cazare si oferind solutii complexe pentru acestea, fara a le percepe comisioane din rezervari. In acelasi timp, clientilor finali le este pusa la dispozitie o platforma completa de acces la rezervari online si oferte speciale (inclusiv "last minute", pachete de cazare si pachete de tip "deals").

Utilizatorii TravelBank pot avea cont gratuit si profil in comunitatea My TravelBank, pot comunica intre ei, pot incarca galerii de fotografii, articole pe blogul propriu "de calator", isi pot face retele de prieteni si pot alege unitatile de turism preferate. Zonei de social media ii este alaturata partea de media propriu-zisa: articole si recomandari legate de turism, calatorii, timp liber, divertisment - continut propriu TravelBank si preluari de la publicatii partenere.

Prin ARBOinteractive, agentiile pot achizitiona spatiu media clasic (bannere web), branding website (personalizat), advertoriale si alte solutii publicitare speciale. In acelasi timp, TravelBank colaboreaza cu brandurile ARBOcontext si ARBOperformance, oferind, pe anumite spatii, campanii in regim pay per click (anunturi, linkuri text). Exista de asemenea oportunitati de sectiuni personalizate, de rubrici eficiente pentru branding, marketing, vanzari.

"Ne bucuram sa fim parteneri ARBOinteractive inca de la lansare, ne dorim ca TravelBank sa devina un portal de turism de referinta. TravelBank va insemna o comunitate de persoane active, dinamice, care calatoresc des si care folosesc internetul pentru a comunica si mai ales pentru a se informa si a face achizitii, avand in acelasi timp o viata sociala complexa si in mediul offline", spun reprezentantii TravelBank.ro.

Targetul principal al TravelBank.ro este reprezentat de persoane tinere, cu varsta cuprinsa intre 20 si 40 de ani, preponderent din mediul urban (Bucuresti si principalele mari orase), cu studii medii si superioare, venituri medii si mari, persoane active, informate, din clasa medie si zona de business. Targetul larg este extins la 15 - 65 de ani (si peste), caci "comunicarea si spiritul de calatorie nu au varsta", mai spun oficialii TravelBank.ro.

„Datorita continutului sau de nisa, suntem siguri ca travelbank.ro va reusi sa atraga in jurul sau o comunitate puternica care sa se identifice cu oamenii pasionati de calatorie, activi si dinamici. Reteta succesului are la baza ingrediente cum ar fi: calitatea informatiilor, oferirea de solutii complexe, dimanica si interactiunea constanta cu cei care formeaza publicul, sectiunile speciale si multitudinea de posibilitati prin care utilizatorii pot interactiona intre ei”, spune Silvia Ibanescu – Portofolio Manager ARBOinteractive.

TravelBank.ro a fost realizat drept o comunitate de pasionati de calatorie, persoane active, dinamice, care isi petrec mult timp online, dar care pretuiesc cel putin la fel de mult timpul petrecut offline. Calatoriile, fie ele si de afaceri, pot incepe pe TravelBank.ro: pe langa informatiile generale si pe langa facilitatile de selectie, comparare si rezervare online, TravelBank.ro permite utilizatorilor inregistrati - 100% gratuit - sa isi creeze un "profil de calator", sa comunice cu alti "calatori", sa socializeze, sa cunoasca persoane cu aceleasi pasiuni, sa isi creeze liste de prieteni, pornind de la preferintele comune, sa isi prezinte experientele si gandurile chiar in blogul personal de pe TravelBank, sa posteze galerii inregi de fotografii din calatorii, sa discute si sa gaseasca idei sau chiar parteneri de calatorie pe TravelBank.ro si pe forumul TravelBank.

ARBOinteractive este cea mai mare regie de publicitate online din România, având o prezenţă de peste 8 ani pe piaţa autohtonă. În prezent, gestionează spaţiul publicitar al peste 150 de site-uri. Parte a Goldbach Media, companie prezentă in 10 ţări europene, ARBOinteractive include o gama larga de servicii printre care:  ARBOperformance, Behavia, ARBOsocial, V2Media, ARBOmobile, LogicSearch, AdKing.

Tags:



Revelion 2017 - Un An Nou de 4 Stele la Hotel Iaki
Revelion 2017 - Un An Nou de 4 Stele la Hotel Iaki
 Un An Nou de 4 Stele la Hotel IAKI Pachet cazare 3 nopti ( in perioada - 30 Decembrie 2016 – 2  Ianuarie 2017) Pachetul include: 3 nopti de cazare All inclusive ...
Pachet Spa Romantic
Pachet Spa Romantic
 O evadare binemeritata din cotidian pentru tine si persoana speciala.    Alege un sejur de toamna la Marea Neagra!   Pachetul include:   - 2 nopti de cazare cu mic dejun   - Acces IAKI SPA pentru: piscina interioara, ...
Pachet Vinoterapie
Pachet Vinoterapie
  Descopera vinoterapia „cheia tineretii” - cea mai recenta moda in materie de tratamente de infrumusetare. Terapia prin vin constituie o adevarata bariera impotriva radicalilor liberi si a ridurilor, protejeaza fibrele de elastina ...
Pachet Voyage D\'Harmonie
Pachet Voyage D\'Harmonie
Voyage d'Harmonie - O calatorie pe taramul armoniei, al echilibrului si plenitudinii Pachetul include: - 2 nopti de cazare cu mic dejun - Acces IAKI Spa pentru: piscina interioara, sauna, Jacuzzi, fitness, dus emotional, ...
Pachet Purify your Body
Pachet Purify your Body
 Purify your body Descopera metoda perfecta pentru detoxifiere, regenerare, slabire si relaxare! Daca iubesti corpul si alegi sa ai grija de el, purificarea si echilibrarea naturala a trupului, dar atingerea starii de bine sunt acum ...
Beneficii pentru turistii romani in 40 de orase din lume, prin platforma Priceless.com dezvoltata de MasterCard
Beneficii pentru turistii romani in 40 de orase din lume, prin platforma Priceless.com dezvoltata de MasterCard
În premieră natională, MasterCard anuntă lansarea platformei www.priceless.com posesorilor de carduri MasterCard si Maestro din România. Astfel, începând cu luna noiembrie, acestia pot beneficia de avantaje si privilegii în cele mai ...
...
Revelion Exclusiv 2016- Hotel IAKI, Mamaia
Revelion Exclusiv 2016- Hotel IAKI, Mamaia
 Revelion exclusiv la Hotel Iaki- Un An Nou de 4 Stele Pachet 3 nopti (31 Decembrie 2015 – 3 Ianuarie 2016) Pachetul include:   3 nopti de cazare All Inclusive ( mic dejun, pranz, cina, ...
Smartphone-ul LG G Flex2 este disponibil la pre-comanda, pentru toti utilizatorii Vodafone
Smartphone-ul LG G Flex2 este disponibil la pre-comanda, pentru toti utilizatorii Vodafone
Utilizatorii Vodafone Romania pot inregistra pre-comenzile pentru noul LG G Flex2. Noul smartphone este disponibil la pre-comanda online, impreuna cu abonamentul RED 39, la pretul de 199 euro (TVA inclus). Utilizatorii ...
Mancare comandata online, chiar si cand te plimbi prin tara
Mancare comandata online, chiar si cand te plimbi prin tara
Am descoperit recent platforma de comenzi online FoodPanda.ro, extrem de populara in Bucuresti si in alte orase mari. Partea buna este ca iti faci cont de utilizator intr-un singur loc si ...