Barbatii de 30-40 de ani, posesori de dispozitive Apple, cumpara bilete si vacante de pe mobil

Barbatii de 30-40 de ani, posesori de dispozitive Apple, cumpara bilete si vacante de pe mobil

Barbatii romani cu varste de 30-40 de ani, posesori de device-uri Apple, sunt cei care achizitioneaza cu precadere bilete si vacante prin intermediul dispozitivelor mobile, conform unei analize realizata de Tripsta. Datele colectate de companie in 2013 arata ca romanii au folosit smartphone-uri sau tablete pentru a face 11.20% din totalul rezervarilor inregistrate de tripsta.ro in 2013.

"In 2013, traficul mobil pe tripsta.ro a crescut de circa patru ori, in timp ce valoarea medie a unei rezervari a rămas constanta, in jurul valorii de 355 de euro. In 2014, ne asteptam la o dublare a traficului mobil pe platforma tripsta si a numarului de achizitii facute de pe smartphone-uri si tablete", spune Marius Negre, International Sales & Distribution Manager Tripsta.

Pentru ca romanii sunt early-adopters cand vine vorba de folosirea dispozitivelor mobilele pentru achizitii, inclusiv de calatorii sau vacante, tripsta.ro incurajeaza aceasta tendinta oferindu-le 10% discount la pretul camerelor de hotel celor care acceseaza site-ul si fac rezervari de pe smartphone-uri sau tablete.

Potrivit datelor Tripsta, in 2013, romanii au efectuat, de pe dispozitive mobile, peste 700 de rezervari de bilete de avion si hoteluri. Durata medie a unei calatorii rezervate de pe mobil a fost de 10 zile, iar rezervarile au fost efectuate cu aproximativ 27 de zile inainte de inceperea calatoriei.

In anul 2013, din totalul rezervarilor efectuate pe tripsta.ro, 11.20% au fost realizate prin intermediul dispozitivelor mobile, in crestere de la ponderea de 8.4% din 2012. Conform datelor Tripsta, luna aprilie a anului trecut a fost cea in care s-au realizat cele mai multe rezervari si achizitii de pe dispozitive mobile, ponderea in aceasta luna fiind de 14,5%.

Cine cumpara calatorii de pe device-uri mobile: barbatii intre 30-40 de ani, posesori de dispozitive Apple

Achizitiile de calatorii de pe mobile sunt realizate predominant de barbati cu varste de 30-40 de ani, posesori de dispozitive Apple. Posesorii de iPhone si iPad  au generat 40.59% dintre vizitele pe site, realizand 73.4% dintre rezervari.

Persoanele care detin dispozitive cu sistem de operare Android au generat 56,90% din traficul mobil pe tripsta.ro, iar restul de 2.51% din trafic s-a inregistrat  de pe dispozitive mobile precum Windows Phone sau BlackBerry.

Dintre romanii care au cumparat sau rezervat fie bilete de avion, fie hoteluri prin intermediul Tripsta in 2013, 56.23% au fost barbati si 43.77% femei. Clientii care s-au dovedit cei mai activi in a face achizitii mobile in 2013 au fost  cei cu varste de 30-40 de ani (39.53%) si 20-30 de ani (33.77%), urmati de persoanele din grupa 40-50 de ani (16.11%). Achizitiile mobile s-au dovedit mai putin atractive pentru categoria 50-60 de ani (6.11%) si de interes redus pentru categoria 60-70 (1.88%).

Destinatiile dorite de romanii care au facut achizitii de pe dispozitivele mobile au fost Istanbul, Viena, Londra, Amsterdam, Berlin, Atena si Munchen. Pe plan intern, cele mai multe solicitari de pe dispozitivele mobile au fost pentru Bucuresti-Cluj si retur.

In perioada ianuarie-decembrie 2013,  romanii care au accesat tripsta.ro de pe dispozitive mobile au facut-o in principal de pe smartphone-uri (76%), dar si de pe tablete (24%).
Traficul mobil pe Tripsta: Europenii prefera smartphone-urile tabletelor

Atunci cand vine vorba de traficul mobil, Romania devanseaza Ucraina, Ungaria si Bulgaria, potrivit datelor colectate de tripsta pentru perioada ianuarie-decembrie 2013.  Potrivit acelorasi date, grecii sunt lideri la nivel european in materie de accesari mobile ale site-ului Tripsta.

Astfel, cele mai multe accesari mobile ale platformei au venit din Grecia, 67% de pe telefoane mobile si 33% de pe tablete. In top, locul secund este ocupat de Irlanda, cu 73% din traficul mobil generat de pe smartphone-uri si 27% de pe tablete, in timp ce pozitia a treia este ocupata de Rusia, cu 45% din traficul mobil venind de pe smartphone-uri si 55% de pe tablete. Si germanii isi folosesc dispozitivele mobile pentru a accesa platforma tripsta, 61% consultand website-ul de pe smartphone si 39% de pe tablete. Italienii, turcii si polonezii prefera sa isi foloseasca mai curand telefoanele mobile (aceste dispozitive generand 63%, 69%, respectiv 60% din traficul mobil) si mai putin tabletele (37%, 31% si, respectiv, 40%) .

Tripsta este o agentie online de turism inovatoare, care în prezent opereaza în 21 de tari.  Prin intermediul website-urilor sale, Tripsta ofera calatorilor zboruri, cazari, închirieri de masini si asigurari de calatorie la preturi mici pe tot globul.

Totul a începul în 2005 odata cu lansarea Travelplanet24, compania mama a tripsta, cand CEO & Co-Fondatorul Philipp Brinkmann împreuna cu  Co-Fondatorul Kristof Keim au decis sa dezvolte un sistem de rezervari online inovator pe nisa calatoriilor online de pe piata greceasca. La începutul lui 2010, Travelplanet24 a decis sa patrunda pe noi piete europene sub numele de Tripsta. De atunci, Tripsta s-a concentrat pe construirea brandului, inovare, tehnologie si expansiune. 

În prezent, reteaua de 28 de tari în care Tripsta opereaza include Grecia, Germania, Marea Britanie, Polonia, Romania, Italia, Rusia, Turcia, Ucraina, Irlanda, Serbia, Ungaria, Republica Ceha, Bulgaria, Franta, Spania, Portugalia, Albania, Norvegia, Suedia, Danemarca, Finlanda, Noua Zeelanda, Africa de Sud, Emiratele Arabe Unite, India, S.U.A., si Hong Kong.



Londra - locul intai in topul MasterCard Global Destination Cities Index
Londra - locul intai in topul MasterCard Global Destination Cities Index

Londra se afla pe locul intai in preferintele turistilor straini, pentru a treia oara in patru ani, conform raportului MasterCard Global Destination Cities Index, lansat astazi.

Aflat la cea ...

Vacantele de vara all inclusive in Austria, promovate si in randul romanilor
Vacantele de vara all inclusive in Austria, promovate si in randul romanilor

Vara aduce soare, cer senin si mai ales dorinta de a te deconecta de cotidian si a calatori: acel sentiment de “Wanderlust”, tradus de popoarele germanice ca pe o dorinta intensa ...

16,9 milioane de turisti au vizitat Austria in timpul sezonului de iarna 2013 - 2014
16,9 milioane de turisti au vizitat Austria in timpul sezonului de iarna 2013 - 2014

Austria a anuntat cele mai recente statistici in ceea ce priveste sezonul de iarna 2013/2014. Astfel, din luna Noiembrie 2013 si pana la finalul lunii Aprilie 2014, Austria a fost vizitata ...

Sezonul balurilor la Viena - traditie de peste 200 de ani
Sezonul balurilor la Viena - traditie de peste 200 de ani

Sezonul balurilor este în toi la Viena. Cu o traditie de peste 200 de ani, balurile vieneze au fost între timp exportate în aproximativ 30 de orase din întreaga lume, de ...

Schi inclusiv primavara in Tirol, Innsbruck, Schladming-Dachstein, Salzburg si Hochzillertal Kaltenbach
Schi inclusiv primavara in Tirol, Innsbruck, Schladming-Dachstein, Salzburg si Hochzillertal Kaltenbach

Sezonul de schi in Austria este in plina desfasurare si sute de mii de turisti deja s-au bucurat de calitatea impecabila a partiilor si a zapezii. In timp ce multe statiuni ...

Patinoar de 7000 mp la Viena, in Piata Primariei - motiv in plus de a vizita Viena in sezonul rece
Patinoar de 7000 mp la Viena, in Piata Primariei - motiv in plus de a vizita Viena in sezonul rece

Din 23 ianuarie 2014 se deschide în fata Primăriei din Viena imensul patinoar în aer liber, organizat anul acesta pentru a 19-a oară. Cei dornici sa-si pună patinele în picioare se ...

Unde mai calatorim in perioada rece - idei pentru ianuarie - februarie
Unde mai calatorim in perioada rece - idei pentru ianuarie - februarie

In ianuarie, in multe domenii scad preturile, iar turismul nu face exceptie. Dupa perioada de Sarbatori, cu Craciunul si Revelionul, ianuarie inseamna sfarsitul vacantelor pentru copii si, in multe cazuri, sfarsitul ...

Londra, Paris si Roma - destinatii de top alese de romani pentru un City Break
Londra, Paris si Roma - destinatii de top alese de romani pentru un City Break

Brava Tour, agenție de turism specializată pe programele turistice de tip City Break, anunță o creștere foarte mare a cererii românilor pentru vacanțe de tip weekend prelungit, de trei până la ...

Extreme Travel - numarul romanilor care aleg expeditiile de aventura a crescut foarte mult in 2013
Extreme Travel - numarul romanilor care aleg expeditiile de aventura a crescut foarte mult in 2013

Extreme Travel, prima agenție de turism (extrem) de aventură din România, și-a triplat profitul în 2013 datorită unei creșteri destul de mari a cererii pentru expedițiile de aventură.

Echipa Extreme Travel a ...

Destinatiile preferate ale europenilor - studiu Tripsta
Destinatiile preferate ale europenilor - studiu Tripsta

Romanii si italienii par sa iubeasca vremea britanica, dat fiind ca Londra este destinatia lor preferata, în timp ce ungurii calatoresc la Bangkok si Paris, francezii merg la Tunis iar nemtii ...